WITAJCIE serdecznie na moim BLOGU !

...dobrze jest mieć coś ładnego,

ale równie dobrze jest zjeść coś pysznego...


wtorek, 23 lutego 2010

Dawno....niedawno.......






.........oj jakiś czas temu zawijałam druciki i zawijałam. Bardzo ambitnie do tego podeszłam i
nie wiem dlaczego to zostawiłam przecież efekty dawały mi mnóstwo radości :).
Bransoletkę z czarnymi agatami zrobiłam dla siebie kiedy to chciałam się wystroić na wesele kuzyna, ale za bransoletkami nie przepadam (tylko drewniane toleruję) więc leży i czeka na ewentualną nową właścicielkę ;)
A naszyjnik turkusowo-miedziany poszedł w świat i mam nadzieję, że wciaż się podoba :)
Tak mnie dziś naszło by się z Wami tym podzielić :)

6 komentarzy:

  1. Bransoletka z czarnymi agatami jest bardzo elegancka i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwie biżutki piękne ale naszyjnik to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te twoje wywijaski ;-) a ja wlasnie szykowałam dla ciebie bransoletke ;/ dobrze ze przeczytałam ze ich nie lubisz;-) musze cos innego wymyśleć ;-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń