WITAJCIE serdecznie na moim BLOGU !

...dobrze jest mieć coś ładnego,

ale równie dobrze jest zjeść coś pysznego...


czwartek, 4 marca 2010

WYNIK LOSOWANIA !!!









Kochani, chciałabym wszystkich Was obdarować, ale "maszyna losująca" w mojej osobie pod czujnym okiem moich chłopaków czyli męża i synka Władzia wylosowała tylko jedną osóbkę.
Jest nią jak widać na zdjęciach Ukka z Moskwy,
której GRATULUJEMY !!!! z całego serduszka !
UKKA ПОЗДРАВЛЯЕМ!
Вы выигрываете конфеты.
Мне нравится очень.
Напиши адрес, куда отправить подарок. Поздравления!
Za jakiś czas planuję następne candy więc może komuś znowu się poszczęści :)
Pozdrawiam wszystkich ciepło.

7 komentarzy:

  1. I can't believe I won!!! Thanks Anita, I will email you my address.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuuu!!! :( Dlaczego nie ja?

    Congratulations, Ukka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja cierpliwie czekam na kolejne candy ;-) aż do skutku będe brała udział ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No trudno :( Nie będę nosić tych pięknych kolczyków :( Pozdrawiam :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda,że to nie ja,ale Ukka ma szczęście

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem dziewczyny że szkoda, też by mi było, ale pomyślalam sobie, że jak będę robić następne candy to może 3 prezenty wymyślę ;). Zawsze więcej radości.

    OdpowiedzUsuń