WITAJCIE serdecznie na moim BLOGU !

...dobrze jest mieć coś ładnego,

ale równie dobrze jest zjeść coś pysznego...


wtorek, 9 marca 2010

Powalająca przyprawa !!!!




którą znalazłam u Aleksandry użekła mnie niesamowicie swoją świezością, kompozycją i zapachem, który jest powalająco-zniewalający.
Nie mogłam się oprzeć.
Bardzo lubię te wszystkie przyprawy czyli; cynamon, kardamon i kminek, a płatki róż dodaję przeważnie do białej herbary (przepyszny zestaw) i kąpieli, ale płatki wkomponowane w przyprawę do mięsa czy ryżu to poprostu coś na co bym nigdy nie wpadła. Ponieważ uwielbiam kurczaka z dużą ilością kardamonu i kminku więc mój drób w niedalekiej przyszłości zostanie przyprawiony Advieh, juzż czuję ten fascynujacy smak i aromat mięsa, że doczekać się nie mogę !
Aleksandro dziękuję !!!

3 komentarze:

  1. oooooooooooooo mniam mniam mniam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam kiedyś zdumiona, ze indyjskie birjani (zapiekanka ryżowa, podobna do pilawu) skrapia się wodą różaną, choć nie jest to w żadnym razie potrawa słodka.
    Skład Twojej przyprawy nawet przypomina zestaw do birjani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyprawa wygląda intrygująco. Muszę koniecznie spróbować. Szkoda, ze przez monitor nie można poczuć zapachu...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń