WITAJCIE serdecznie na moim BLOGU !

...dobrze jest mieć coś ładnego,

ale równie dobrze jest zjeść coś pysznego...


poniedziałek, 5 kwietnia 2010

....po Świętach.......



Kochane ! Nie było mnie w sieci prawie dwa tygodnie :(. Niestety moje samopoczucie było nie najlepsze bo ze zdrowiem nie zaciekawie, zresztą nadal nie jest jeszcze komfortowo, ale dam radę :) !
Na początku chcę podziękować mojej kochanej Anetce za śliczną kartkę z życzeniam i misternymi hafcikami :) jest przecudna, resztę cudności, które mi przysłała pokażę już niebawem. Dziękjuę całego serca :).
Drugie zdjęcie to pąki moich ukochanych bzów których juzż nie mogę się doczekać (zrobiłam zdjęcie na spacerku ). Kocham zapach bzu :).
A po świętach zostały mi tyko rzeżuszki, które Władzio wyskubie na kanapki zapewne już jutro :).
Tort był moim odreagowaniem na babkę świąteczną która nie wiem czemu się nie udała, byłam taka załamana, że zmiskowałam biszkopt, ubiłam śmietankę, trochę czekoladowych drobiazgów, owoce i humor zaraz mi się poprawił. Tort znikł tak szybko, że teraz cieszę się że uwiecznić mi się go udało ;).
I na koniec nasz spacerek przed świętami kiedy to była jeszcze piękna wiosenna pogoda. Władzio nawet wchodził na drzewo, ale ono go zrzuciło ;) skończyło się zaplastrowaniem paluszka ;)
Pozdrawiam Was z całego serca i wybaczcie, że milczałam, ale siła wyższa :)

6 komentarzy:

  1. Torcik apetyczny,podobnie jak pączki bzu ;)
    Życzę Ci dużo zdrowia. Wiem zbyt dobrze, że ono jest bezcenne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo się ciesze że paczuszka dotarła!!! Zdrówka zdrówka i zdrówka jak najmocniej ci życze!!! pozdrowionka dla Ciebie i Twojej rodzinki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka!!!
    Torcik baaaaaaaaaardzo apetyczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdróweczka życzę bardzo dużo!!!Wiosenne promyki słonka posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Can't read a word, but gorgeous pics!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdróweczka życzę, a torcik jak marzenie :) co tam babka !
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń