WITAJCIE serdecznie na moim BLOGU !

...dobrze jest mieć coś ładnego,

ale równie dobrze jest zjeść coś pysznego...


poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Czas wrócić .............


Kochane (ni) moje (i) tak długo mnie nie było, ale szczerze powiedziawszy nie umiałam jakoś znaleźć się w nowej sytuacji narodowej i do tego dopadła mnie choroba tak bardzo, że podwoiło to moja rozpacz, ale postanowiłam dziś wrócić do Was bo żyć trzeba dalej i nabierać sił po chorobie :)
W czasie żałoby i choroby zrobiłam jeden komplecik dla mojej koleżanki Justyny. Nie jest to nic szczególnego, ale robiłam go w wielkim bólu i we łzach dlatego jest tak bardzo szczególny, zwłaszcza dla mnie (chosiaż nie jest mój). Narazie też nie wiem co pisać bo tyle mam w głowie i nie wszystko nadaje się na światło dzienne.
Jestem wdzięczna w tym wszystkim Bogu za to że Właduś jest jeszcze mały i może cieszyć się tym co go otacza. Ja osobiście niegdy nie przestanę tęsknić za czasem kiedy byłam dzieckiem i wszystko było takie proste.
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę Każdemu z osobna wszystkiego co najlepsze.
*komplecik zrobiłam ze srebra, pereł i kryształków Swarovski'ego

1 komentarz:

  1. uroczy komplecik!!! a synuś słodziutki !!! ehhh nawet nie wiesz jak się ciesze że już wracasz do sił!!!

    OdpowiedzUsuń