WITAJCIE serdecznie na moim BLOGU !

...dobrze jest mieć coś ładnego,

ale równie dobrze jest zjeść coś pysznego...


niedziela, 12 grudnia 2010

Czekoladowe muffinki z cytrynową czapeczką....




No czas w końcu znalazłam, w nocy co prawda ale jest ;)
Dziś popołudniu naszło mnie na upieczenie muffinek tak całkiem spontanicznie, a że mam przepis taki chyba podstawowy i w dodatku na muffinki z owocami to jednak wciąż go modyfikuję w zależności od ochoty i tego co kryje moja lodówka bądź szafki ;)
A przepis jest taki ;
1 i 3/4 szklanki mąki (przesiewam)
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
(lub 1 łyżeczkę sody)
2 całe jajka
1/2 szklanki cukru
1/3 szklanki oleju
3/4 szklanki mleka
W oryginale jest dodatek owoców (jakie kto lubi), ale ja dziś dodałam pół czekolady deserowej startej na tarce, 2 łyżki kakao i otartą skórkę z cytryny ;)
Mieszamy suche składniki potem mokre łączymy razem i przekładamy do foremki na babeczki wyłożonej papilotkami. Pieczemy ok. 20 min. w temperaturze 180 stopni C.
Na wierzchu jest pyszna przeze mnie ubita śmietana 30% z dodatkiem kremu cytrynowego (napiszę o nim następnym razem :))
No wiem ....................rozpusta, ale czaem się po prostu chce i już ;)
Pozdrawiam ciepło Blogowiczki !

1 komentarz:

  1. ммммммммммм..как аппетитно и КРАСИВО!

    OdpowiedzUsuń