WITAJCIE serdecznie na moim BLOGU !

...dobrze jest mieć coś ładnego,

ale równie dobrze jest zjeść coś pysznego...


niedziela, 5 grudnia 2010

Alicja w krainie czarów



Hej....
Przedświątecznie i nastrojowo zaczyna się robić, ale zanim podzielę się tym co robię z okazji Świąt (wiele tego nie ma ;)) to chcę pokazać mój niecodzienny pierścień ;). Zrobiłam go już trochę dawno w buncie przeciwko temu że codziennosć też może być niebanalna i tak powstała moja "Alicja w krainie czarów". Ale niestety nie noszę go ponieważ ..............jest na mnie poprostu za duży ;) Wystawiłam ów okaz nawet na sprzedaż, ale chętnych również nie ma, ale co tam inności zawsze mają pod górkę ;) A może tu znajdzie się jakaś miła fascynatka która przygarnie Alicję i będzie razem z nią dzielić smutki i radości :)
Pozdrawiam Was kochane Blogowiczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz